Календарне планування з математики 1 клас
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
1
|
Розміщення
предметів у просторі. Лічба предметів. Об’єднання предметів у групи за
спільними ознаками.
|
||
2
|
Кількість
елементів множини. Число і цифра 0.Порядкова лічба. Лічба по колу. Ознаки
предметів, пов’язані з поняттям величини. Взаємне розміщення предметів.
|
||
3
|
Число
і цифра 1. Поняття «один», «багато».Геометричні фігури: точка, прямі і криві
лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання множин предметів за
кольором; за розміром.
|
||
4
|
Число
і цифра 2. Взаємне розміщення предметів у просторі (зліва, справа,
посередині, близько, далеко). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням,
кольором, довжиною. Геометричні фігури:
промінь, кут. Розпізнавання ліній
(прямі і криві лінії, замкнені і незамкнені лінії).
|
||
5
|
Відрізок.
Ламана. Взаємне розміщення предметів. Поняття «довжина» (мірка).
Число
і цифра 3. Числа: наступне і попереднє. Множини. Розпізнавання множин
предметів за кольором, формою, розмірами.
|
||
6
|
Трикутник
та його елементи. Порівняння відрізків за довжиною.
Склад
числа 3. Об’єднання предметів у групи за спільною ознакою.
|
||
7
|
Порівняння
груп предметів (множин) за кількістю їх
елементів. Знаки порівняння: «>», «<», «=». Додавання і віднімання. Знаки дій додавання і віднімання: «+», «–». |
||
8
|
Ознаки
предметів, пов’язані з поняттям величини (високий, низький; широкий, вузький;
великий, малий; довгий, короткий; тонкий, товстий).Число і цифра 4.
|
||
9
|
Склад
числа 4Чотирикутник та його елементи. Додавання та віднімання у межах 4.
|
||
10
|
Число
і цифра 5.Склад числа 5. Порівняння чисел
у межах 5. П’ятикутник та його елементи. Склад числа 5. Додавання та
віднімання у межах 5 на основі складу чисел.
|
||
11
|
Число
і цифра 6. Склад числа 6. Додавання
та віднімання у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи.
Числовий промінь.
|
||
12
|
Додавання
та віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового
променя.
|
||
13
|
Число і цифра 7. Порівняння предметних множин за
кількістю елементів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя
та на основі складу чисел.
Склад
числа 7.
|
||
14
|
Перетин
прямих. Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння довжин відрізків.Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чисел
за допомогою числового променя.Склад числа 8. Додавання та віднімання
на основі складу чисел.
|
||
15
|
Число
і цифра 9. Рівність. Нерівність.
Склад
числа 9. Порівняння, додавання і віднімання чисел у межах 9.
|
||
16
|
Многокутники
та їх види. Складання прикладів на додавання
і віднімання за малюнками. Додавання та віднімання на основі складу чисел. Число і цифра 0. Цифри.
|
||
17
|
Одноцифрові
числа. Порівняння чисел.
Додавання
і віднімання нуля. Віднімання рівних
чисел. Круг.Число 10. Натуральні
числа.
|
||
18
|
Склад
числа 10. Порівняння чисел у межах 10.Одиниця вимірювання довжини —
сантиметр.Вимірювання довжин відрізків.
|
||
19
|
Компоненти
дії додавання. Читання рівностей, що містять дію додавання.
Складання
прикладів на додавання за малюнками.
|
||
20
|
Складання
прикладів на віднімання із прикладів на додавання. Знаходження невідомого
доданка.
Складання
прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади.
|
||
21
|
Поняття «задача». Структурні компоненти
задачі. Задачі на знаходження суми.
Задачі
на знаходження різниці. Задачі, що містять поняття «стільки ж». Знаходження
невідомого доданка.
|
||
22
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 1.
Збільшення
і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення (зменшення) числа
на кілька одиниць.
|
||
23
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 2.
Складання
числових рівностей та нерівностей. Порівняння числа та значення числового
виразу.
|
||
24
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі
на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Розпізнавання геометричних
фігур
|
||
25
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 3.
Задачі на знаходження невідомого доданка.
|
||
26
|
Знаходження
невідомого зменшуваного, невідомого
від’ємника. Закріплення таблиць
додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа
на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.
|
||
27
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження різниці двох чисел.
|
||
28
|
Задачі
на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника. Закріплення таблиць
додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини.
Вимірювання сторін многокутників. Побудова геометричних фігур за зразком.
|
||
29
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на
кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої
довжини.Різницеве порівняння чисел.
|
||
30
|
Перевір свої знання.
|
||
31
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 6. Різницеве порівняння чисел. Порівняння довжин
відрізків за результатами їх вимірювання.
|
||
32
|
Закріплення
вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на різницеве
порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини.
|
||
33
|
Закріплення
вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників
за зразком.
|
||
34
|
Таблиці
додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка.Закріплення
вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на знаходження
суми трьох доданків. Розпізнавання геометричних фігур.
|
||
35
|
Таблиці
додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі на збільшення та зменшення числа
на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої
довжини.Істинні та хибні висловлювання. Розпізнавання відрізків і променів
|
||
36
|
Одиниця вимірювання місткості — 1
літр. Задачі на різницеве порівняння чисел. Взаємозв’язок додавання і
віднімання.
Одиниця вимірювання маси —
кілограм. Зважування і відважування
предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.
|
||
37
|
Закріплення
прийомів додавання і віднімання числа частинами. Переставний закон додавання.
Складання
рівностей та нерівностей.
|
||
38
|
Переставний
закон додавання. Істинні та хибні висловлювання.
Перевір свої знання.
|
||
39
|
Усна
і письмова нумерація чисел 11—20. Порівняння чисел у межах 20.
|
||
40
|
Усна і письмова нумерація чисел 11—20. Повторення
табличних випадків додавання і віднімання у межах 10.
1 дм —
одиниця вимірювання довжини. Вимірювання довжин відрізків. Запис та
порівняння результатів вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків
заданої довжини.
|
||
41
|
Двоцифрові
числа.
Розряд десятків. Розряд одиниць. Співвідношення між
сантиметрами і дециметрами. Запис результатів вимірювання довжин відрізків.
Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання.
Просторові
фігури: куб, куля, циліндр. Повтореннятабличних випадків додавання і
віднімання у межах 10
|
||
42
|
Розпізнавання
геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць.Розрядна будова числа. Задачі на знаходження різниці двох чисел,
збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
|
||
43
|
Числовий
вираз та його значення.
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння
чисел у межах 20.
Додавання
і віднімання числа 1 у межах 20. Залежність різниці від зміни зменшуваного
при сталому від’ємнику. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел.
|
||
44
|
Додавання
і віднімання у межах 20 на основі розрядного складу чисел. Задачі на
збільшення числа на кілька одиниць.
Додавання
одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одноцифрового числа від
двоцифрового у межах 20. Задачі з двома запитаннями.
|
||
45
|
Додавання
і віднімання чисел у межах 20. Пряма і обернена задачі. Додавання і
віднімання чисел у межах 20. Задачі на різницеве порівняння.
|
||
46
|
Знаходження
невідомих компонентів дій
додавання
і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника,
невідомого зменшуваного. Розпізнавання плоских та просторових геометричних
фігур.
|
||
47
|
Перевір свої знання.
|
||
48
|
Лічильна
одиниця — десяток, її утворення. Назви та послідовність чисел від 20 до
40.
|
||
49
|
Утворення
чисел п’ятого десятка. Читання й запис чисел від 1 до 100.
|
||
50
|
Читання
й запис чисел від 1
до 100. Порівняння чисел у межах 100.
|
||
51
|
Додавання
і віднімання розрядних чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка.
|
||
52
|
Одноцифрові
та двоцифрові числа. Розрядний принцип будови числа. Задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.Назви та
послідовність чисел від 1 до 100. Нумераційна таблиця. Прямі й обернені
задачі.
|
||
53
|
Порівняння,
додавання і віднімання розрядних чисел — десятків. Задачі з двома
запитаннями.Читання й запис чисел у межах
100. Додавання і віднімання числа 1 у межах 100.
|
||
54
|
Одиниця вимірювання довжини —
1 метр. Вимірювання довжин відрізків.
|
||
55
|
Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків.
Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення (зменшення) числа
на кілька одиниць, сформульовані у прямій і непрямій формі. Співвідношення
між одиницями довжини.
|
||
56
|
Додавання і віднімання
числа 1 у межах 100. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на знаходження
невідомого доданка
|
||
57
|
Круглі
числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Співвідношення між одиницями
довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. . Побудова
відрізка заданої довжини.
|
||
58
|
Додавання
і віднімання у межах 100 на основі десяткового складу чисел. Одиниці
вартості — копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Задачі,
що містять вивчені величини.
|
||
59
|
Розрядний
склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Побудова
відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць.
|
||
60
|
Позиційний принцип будови
числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Задачі на
знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання геометричних фігур
|
||
61
|
Додавання
розрядного числа до двоцифрового. Задачі з двома запитаннями.
|
||
62
|
Віднімання розрядного числа від
двоцифрового. Розв’язування простих задач різних видів.Порівняння виразу і
числа. Ознайомлення зі складеною задачею.
|
||
63
|
Додавання
одноцифрового числа до двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого
зменшуваного. Порівняння числа та числового виразу, двох числових виразів.
|
||
64
|
Віднімання
одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого
доданка, від’ємника.
Одиниці
вимірювання часу — година, хвилина.
|
||
65
|
Одиниці
вимірювання часу — година, хвилина, доба, тиждень. Співвідношення між одиницями
часу. Порівняння іменованих чисел.
Визначення
часу за годинником.
|
||
66
|
Порозрядне додавання дво
цифрових чисел. Порівняння числа та числового виразу, двох числових виразів. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць. |
||
67
|
Порозрядне віднімання двоцифрових
чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізка заданої
довжини.Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд.
Задачі на знаходження суми трьох чисел.
|
||
68
|
Перевір свої знання.
|
||
69
|
Повторення
|
||
70
|
Підсумковий урок
|
Календарне планування з навчання грамоти 1 клас
238
годин (7год. на тиждень)
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (14 год)
|
|||||
№
уроку
|
Дата
проведення
|
Тема уроку
|
Примітка
|
||
1-Ч
|
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я —
школяр». Формування аудіативних умінь за текстом В.Шкляра «До школи» (с. 4—5).
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова, речення
Практичне ознайомлення з немовними звуками. Підпис серії сюжетних малюнків.
Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення
складу, слова, речення
|
||||
2-П
|
Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я —
школяр». Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою
зошита з друкованою основою. Письмо коротких прямих, із заокругленням вправо,
довгих із переходом через нижню рядкову Письмо короткої із заокругленням
внизу вправо, вверху вліво, довгої з переходом через верхню рядкову
|
||||
3
|
Робота з дитячою
книжкою. Не одяг красить людину, а добрі
справи.
У книжках розповідається про хлопчиків і
дівчаток. Формувати в учнів уявлення про теми, які розкриваються в дитячих
книжках; навчати зіставляти зміст оповідання й малюнка до нього, міркувати
над заголовком; виховувати взаємну повагу між хлопчиками та дівчатками
|
||||
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|||||
4-Ч
|
Закріплення звука [а], вивчення букви А.
Формування аудіативних умінь за текстом Н.Сняданко (с. 38). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 39)
|
||||
5-п
|
Письмо елементів букви А
під лічбу. Письмо рядкової букви а.
Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л.Голоти. Зіставлення звукових
схем зі словами — назвами намальованих предметів Письмо елементів великої
букви А. Письмо великої
букви А.
|
||||
6-Ч
|
Закріплення звука [у], вивчення букви У.
Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 43)
|
||||
7-П
|
Письмо елементів рядкової букви з».
Письмо рядкової букви у. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем із
словами-назвами намальованих предметів Письмо елементів великої букви У.
Письмо великої букви У.
|
||||
8-Ч
|
Закріплення звука [о], вивчення букви 0.
Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка (с. 46). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні
ігри (анаграми на с. 47)
|
||||
9-П
|
Письмо рядкової букви о.
Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз
слів. Списування з друкованого тексту Письмо великої букви 0
|
||||
10-Ч
|
Закріплення звука [и], вивчення букви И.
Формування аудіативних умінь за текстом Е.Шима (с. 50). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 51).
Багатозначність слова
|
||||
11-П
|
Письмо рядкової букви и. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Списування
з друкованого тексту
|
||||
12-Ч
|
Закріплення звуків [м], [м’], вивчення
букви М. Формування
аудіативних умінь за віршем Р.Скиби (с. 54). Звуко-буквені, зіставлення.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 55). Мовні ігри
(анаграми, с. 55)
|
||||
13-П
|
Письмо елементів рядкової букви м.
Письмо рядкової букви м. Формування
аудіативних умінь за віршем І.Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри.
Списування з друкованого тексту
|
||||
14-Ч
|
Закріплення букви М.
Розвиток мовлення за текстом Г.Малик «Казка про кошеня» (с. 57). Зіставлення
звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Складання речень
за запропонованими схемами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 57)
|
||||
15-П
|
Письмо елементів великої букви М.
Письмо великої букви м. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами —
назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту
|
||||
16-Ч
|
Закріплення звука [і], вивчення букви І.
Формування аудіативних умінь за текстом ЛЛапіної (с. 58). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 59.)
Спостереження за інтонацією розповідних, питальних, спонукальних, а також
окличних речень
|
||||
17-П
|
Письмо рядкової букви і.
Формування аудіативних умінь за віршем С.Кузьменко. Звуко-складовий аналіз
слів. Списування з друкованого тексту Письмо великої букви І.
|
||||
18-Ч
|
Закріплення звуків [н] [н’], вивчення
букви Н. Формування
аудіативних умінь за текстом В.Сухомлинського (с. 62). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 62—63)
|
||||
19
|
Робота з дитячою
книжкою. Велика і радісна подія у твоєму житті,
житті сім’ї: ти — першокласник, ти — першокласниця. Що розповідає книжка?
Книжка може бути написана віршами. Розширювати уявлення дітей про теми, які
розкриваються в книжках для дітей; формувати в учнів уявлення про написання
книжок віршами і не тільки...; про художні, навчальні, довідкові книжки
|
||||
20-П
|
Письмо елементів рядкової букви н.
Письмо рядкової букви н. Формування
аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів.
Списування з друкованого тексту
|
||||
21-Ч
|
Закріплення букви Н.
Розвиток мовлення за текстом Н.Тарасенко (с. 65). Зіставлення звукових схем
зі словами — назвами намальованих предметів у віночку. Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати (с. 65). Велика буква в іменах людей
|
||||
22-П
|
Письмо елементів великої букви під
лічбу. Письмо великої букви Н. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами —
назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту
|
||||
23-Ч
|
Закріплення звука [в], вивчення букви В.
Формування аудіативних умінь за текстом Н.Малетич (с. 66). Звуко-буквені
зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 67)
|
||||
24-П
|
Письмо елементів рядкової букви в
під лічбу. Письмо рядкової букви в. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні
ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
25-Ч
|
Закріплення букви В.
Розвиток мовлення за віршем М.Стельмаха (с. 69). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 68—69)
|
||||
26-П
|
Письмо елементів великої букви В
під лічбу. Письмо великої букви В. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем зі
словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту
|
||||
27-Ч
|
Закріплення звуків [л] [л’], вивчення
букви Л. Формування
аудіативних умінь за текстом Л.Уляницької (с. 70). Звуко-буквені зіставлення.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 71). Поняття «один»,
«багато»
|
||||
28-П
|
Письмо елементів рядкової букви л.
Письмо рядкової букви л. Формування
аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів.
Мовні іфи. Списування з друкованого тексту
|
-
|
|||
29-Ч
|
Закріплення букви Л.
Розвиток мовлення за текстом Л.Уляницької «Ланцюжок добра» (с. 73).
Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (с. 72). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 73)
|
||||
30-П
|
Письмо елементів великої букви Л
під лічбу. Письмо великої букви Л. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами —
назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту
|
||||
11-Ч
|
Закріплення звуків [с] [с’], вивчення
букви С. Формування
аудіативних умінь за віршем В.Вітька (с. 74). Звуко-буквені зіставлення.
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 75)
|
||||
32-П
|
Письмо рядкової букви с. Формування
аудіативних умінь за змістом вірша І.Мацко. Звуко-складовий аналіз слів.
Мовні ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
33-Ч
|
Закріплення букви С. Розвиток мовлення
за текстом Ю.Ярмиша «Слонятко, яке любило танцювати» (с. 77). Звуко-буквені
аналізи слів. Мовні ігри (анаграми, с. 77). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 77)
|
||||
34-П
|
Письмо великої букви С. Формування аудіативних
умінь за змістом загадки Н.Гуркіної. Складовий аналіз слів. Списування з
друкованого тексту
|
||||
35
|
Робота з дитячою
книжкою. Ти — онучок. Ти — онучка. Що розкаже
книжка про тебе і твою родину. Що найцінніше у твоєму ставленні до дідуся і
бабусі? Розширити уявлення в учнів про тематику дитячих книжок; навчати дітей
сприймати твір (оповідання) на слух; давати оцінку вчинкам персонажів;
розуміти основну думку; виховувати в дітей прагнення поважати, виявляти
турботу про старших, бути вдячними дідусям і бабусям за їхню турботу
|
||||
36-Ч
|
Закріплення звука [К], вивчення букви К.
Формування аудіативних умінь за текстом В.Поліщука (с. 78). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які нмальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати (с. 71)
|
||||
37-П
|
Письмо елементів рядкової букви к
під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні
ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
38-Ч
|
Закріплення букви К.
Розвиток мовлення за текстом В.Сенцовського (с. 81). Підпис сюжетних малюнків
(с. 80). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 81)
|
||||
39-П
|
Письмо елементів великої букви К
під лічбу. Письмо великої букви К. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем зі
словами-назвами. Списування з друкованого тексту. Аналітико-синтетичні види
роботи із словами-назвами предметів, які намальовані у віночку
|
||||
40-Ч
|
Закріплення звука [п], вивчення букви П.
Формування аудіативних умінь за віршем Л.Біленької (с. 82). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати (с. 83)
|
||||
41-П
|
Письмо елементів рядкової букви п під
лічбу. Письмо рядкової букви л. Формування аудіативних умінь за віршем
Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-скла- довий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з
друкованого тексту
|
||||
42-Ч
|
Закріплення букви П.
Розвиток мовлення за текстом Н.Тарасенко «На пасіці взимку» (с. 85). Мовні
ігри (с. 84). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 85)
|
||||
43-П
|
Письмо великої букви П.
Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.ВознЮк. Зіставлення
звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з
друкованого тексту
|
||||
44-Ч
|
Закріплення звуків [р] [р’], вивчення
букви Р. Формування
аудіативних умінь за текстом Б.Чайковського (с. 86). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати (с. 87)
|
||||
45-П
|
Письмо елементів рядкової букви р.
Письмо рядкової букви р. Формування
аудіативних умінь за змістом народної пісеньки. Робота над реченням.
Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
46-Ч
|
Закріплення букви Р.
Розвиток мовлення за текстом П.Костюченка (с. 89). Звуко-буквені аналізи
слів. Мовні ігри (анаграми, с. 88). Диференційований підхід у формуванні вмінь
читати (с. 89). Закріплення правопису великої букви в іменах людей
|
||||
47-П
|
Письмо елементів великої букви Р.
Письмо великої букви Р. Формування аудіативних
умінь за змістом загадки Д.Вітюка. Списування з друкованого тексту
|
||||
48-Ч
|
Закріплення звуків [т] [т’], вивчення
букви Т. Формування
аудіативних умінь за текстом С.Мацюцького (с. 90). Звуко-буквені зіставлення.
Ана- літико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані
у віночку. Розвиток мовлення за текстом О.Копиленка (с. 91). Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати (с. 91)
|
||||
49-П
|
Письмо елементів рядкової букви лі.
Письмо рядкової букви лі. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач.
Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
50
|
Робота з дитячою
книжкою. Ти — братик. Ти — сестричка. Читаємо
книжки, журнали, газети. Узагальнити уявлення першокласників про тематику
книжок, про джерела інформації; ознайомити з особливостями розкриття теми про
життя дітей у книжках, зокрема про ставлення до старших (менших) братиків і
сестричок; розширити уявлення дітей про джерела інформації, про журнали,
газети
|
||||
51-Ч
|
Закріплення букви Т.
Розвиток мовлення за змістом народної казки. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 93)
|
||||
52-П
|
Письмо елементів великої букви Т.
Письмо великої букви Т. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки. Списування з друкованого тексту
|
||||
53-Ч
|
Закріплення звука [е], вивчення букви Е.
Формування аудіативних умінь за змістом карпатської легенди (с. 94).
Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами —
назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 95)
|
||||
54-П
|
Письмо елементів рядкової букви е
під лічбу. Письмо рядкової букви е. Формування
аудіативних умінь за віршем Д.Гордійко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні
ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
55-Ч
|
Закріплення букви Е.
Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро» (с. 97).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
|
||||
56-П
|
Письмо елементів великої букви Е
під лічбу. Письмо великої букви Е. Формування
аудіативних умінь на змісті загадки. Списування з друкованого тексту
|
||||
57-Ч
|
Закріплення звуків [д] [д’], вивчення
букви Д. Формування аудіативних
умінь за текстом М.Козоріса (с. 98). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом М.Солтис (с. 99).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 99). Відповіді на
питання хто?, де?, коли?як?
|
||||
58-П
|
Письмо елементів рядкової букви д.
Письмо рядкової букви д. Формування
аудіативних умінь за віршем А.Камінчука. Складання речення за схемою. Мовні
ігри. Списування з друкованого тексту
|
||||
59-Ч
|
Закріплення букви Д.
Розвиток мовлення за текстом А.М’ястківського «Молода сливка» (с. 100—101).
Підпис сюжетних малюнків. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 101)
|
||||
60-П
|
Письмо елементів великої букви Д Письмо
великої букви Д Формування
аудіативних умінь за змістом скоромовки. Списування з друкованого тексту
|
||||
61-Ч
|
Закріплення звуків [з] [з’], вивчення
букви 3. Формування
аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 102). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом А.Мілна «Пісенька
Вінні-Пуха». Омоніми (без уживання термінів). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 103)
|
||||
62-П
|
Письмо елементів рядкової букви з під
лічбу. Письмо рядкової букв 3. Формування
аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
63-Ч
|
Закріплення букви 3.
Розвиток мовлення за віршем В.Камінчук (с. 105). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 104—105). Добір заголовка до тексту (с. 104)
|
||||
64-П
|
Письмо елементів великої букви 3
під лічбу. Письмо великої букви 3. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки. Словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту
|
||||
65
|
Робота з дитячою
книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття
теми «дружба» в художніх творах. Формувати уявлення учнів про різноманітність
тематики художніх творів, про ті теми, які близькі і зрозумілі дитині;
навчати учнів міркувати, для чого потрібно читати твори про дружбу і друзів,
як дружити, яким має бути друг; розвивати в першокласників уміння сприймати
твір на слух, давати оцінку вчинкам персонажів твору
|
||||
66-Ч
|
Вивчення букви ь. Формування аудіативних
умінь. Розвиток мовлення за текстом Н.Сало (с. 106). Диференційований підхід
у формуванні вмінь читати (с. 107). Підпис сюжетних малюнків (с. 106)
|
||||
67-П
|
Письмо букви ь.
Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 83). Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту
|
||||
68-Ч
|
Вивчення букви ь. Закріплення вивчених
букв. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
|
||||
69_П
|
Письмо букви ь.
Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
70-Ч
|
Закріплення звука [б], вивчення букви Б.
Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 108).
Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами —
назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 103)
|
||||
71-П
|
Письмо рядкової букви б
під лічбу. Письмо рядкової букв б.
Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Складовий
аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
72-Ч
|
Закріплення букви Б.
Розвиток мовлення за текстом П.Короля «Снігова баба і зайчик» (с. 111). Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати (с. 110—111). Мовні ігри (анаграми)
|
||||
73-П
|
Письмо великої букви Б
під лічбу. Письмо великої букви Б.
Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
74-Ч
|
Закріплення звука [г], вивчення букви Г.
Формування аудіативних умінь за текстом З.Мензатюк (с. 112). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати (с. 113)
|
||||
75-П
|
Письмо рядкової букви г під лічбу.
Письмо рядкової букв г. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк.
Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
76-Ч
|
Закріплення букви Г. Розвиток
мовлення за текстом І.Роздобудько (с. 115). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 114—115). Мовні ігри
|
||||
77-П
|
Письмо великої букви Г
під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
78-Ч
|
Закріплення звука [ґ], вивчення букви Ґ.
Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 116).
Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами —
назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 117). Розвиток мовлення за змістом вірша Л.Вознюк
|
||||
79-П
|
Письмо елементів рядкової букви ґ
під лічбу. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Складовий аналіз
слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
80-Ч
|
Закріплення букви Ґ
Розвиток мовлення за текстом В.Запорожець. Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 118—119). Мовні ігри
|
||||
81-П
|
Письмо елементів великої букви Ґ
під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Складовий
аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
82
|
Робота з дитячою
книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке
добро, зло. Ти — добрий. Ти — добра. Вчинки характеризують людину. Вчинки
персонажів твору розкривають його особливості. Розширити уявлення учнів про
теми художніх творів; навчати визначати в художньому творі вчинки, давати їм
оцінку, характеризувати персонажів твору (добрий чи злий); розкрити на
прикладі вчинків персонажів твору сутність поняття «доброта»
|
||||
83-Ч
|
Закріплення звука [ч], вивчення букви Ч.
Формування аудіативних умінь за текстом З.Мензатюк (с. 120). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати (с. 121) Розвиток мовлення за текстом АМ’ястківського.
Закріплення правопису великої букви
|
||||
84-П
|
Письмо елементів рядкової букви ч
під лічбу. Письмо рядкової букв ч. Формування
аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
85-Ч
|
Закріплення букви Ч.
Розвиток мовлення за текстом М.Павленко «Моя сестричка». Диференційований
Підхід у формуванні вмінь читати (с. 122— 123). Мовні ігри.
|
||||
86-П
|
Письмо елементів великої букви Чпід
лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту
|
||||
87-Ч
|
Закріплення звука [й], вивчення букви Й
Формування аудіативних умінь за віршем В.Марсюка (с. 124). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати. Розвиток мовлення за текстом Е.Шима «Дрізд і дятел» (с.
124—125)
|
||||
88-П
|
Письмо елементів рядкової букви й
під лічбу. Письмо рядкової букви н. Формування аудіативних умінь за змістом
скоромовки. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з
друкованого тексту
|
||||
89-Ч
|
Закріплення букви Й.
Розвиток мовлення за текстом О.Погребняк (с. 127). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати (с. 126—127). Мовні ігри. Антоніми (без уживання
термінів)
|
||||
90-П
|
Письмо елементів великої букви Й
під лічбу. Письмо великої букви Й. Формування
аудіативних умінь за змістом вірша Л.Вознюк. Словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту
|
||||
91-Ч
|
Закріплення звука [х], вивчення букви X.
Формування аудіативних умінь за текстом В.Чухліба (с. 128). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів,
які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 129). Розвиток мовлення за віршем М.Зайця (с. 129)
|
||||
92-П
|
Письмо елементів рядкової букви х під
лічбу. Письмо рядкової букви X. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Лабовської. Складовий аналіз слова. Буквений
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
93-Ч
|
Закріплення букви X.
Розвиток мовлення за змістом ілюстративного матеріалу. Мовні ігри (с. 130).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 131)
|
||||
94-П
|
Письмо елементів великої букви X
під лічбу. Письмо елементів великої букви X
під лічбу. Письмо великої букви X.
Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
95-Ч
|
Закріплення звука [ж], вивчення букви Ж.
Формування аудіативних умінь за текстом А.Мілна (с. 132). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів,
які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати
(с. 133)
|
||||
96-П
|
Письмо елементів рядкової букви ж
під лічбу. Письмо рядкової букви ж. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів.
Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
97
|
Робота з дитячою
книжкою. Ти — розумний. Ти — розумна.
Розширення рис характеру персонажів твору. Збагачення словника першокласників
словами «розумний», «розумна». Читання та розігрування творів, у яких
прославляється розум. Розширити уявлення учнів про риси, які властиві людині,
персонажам твору; формувати вміння визначати їх за вчинками; розкрити
сутність поняття «розумний»; навчати впізнавати прочитаний твір за
орієнтирами: заголовок, малюнки
|
||||
98-Ч
|
Закріплення букви Ж.
Розвиток мовлення за віршем М.Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати (с. 134—135). Мовні ігри (анаграми,
«Відшукай слово»)
|
||||
99-П
|
Письмо елементів великої букви Ж
під лічбу. Письмо великої букви Ж. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Біленької. Словниковий диктант. Складовий
аналіз слова. Мовні іри. Списування з друкованого тексту
|
||||
100-Ч
|
Закріплення звука [ш], вивчення букви Ш.
Формування аудіативних умінь за віршем Н.Кир’ян (с. 136). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні
вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с.
137)
|
||||
101-П
|
Письмо елементів рядкової букви ш під
лічбу. Письмо рядкової букви ш. Формування
аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Зіставлення звукової схеми слова з
намальованими предметами. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
102-Ч
|
Закріплення букви Ш.
Розвиток мовлення за текстом В.Орлова (с. 139). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139)
|
||||
103-П
|
Письмо елементів великої букви Ш
під лічбу. Письмо великої букви Ш. Формування
аудіативних умінь за змістом вірша-добавлянки В.Кравчука. Мовні ігри.
Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
104-Ч
|
Вивчення букви та її звукових значень [йі]. Формування
аудіативних умінь за віршем О.Палійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с.
140—141). Розвиток мовлення за текстом В.Сухомлинського (с. 141)
|
||||
105-П
|
Письмо рядкової букви і. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 24). Зіставлення звукової схеми
слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту
|
||||
106-Ч
|
Закріплення букви ї.
Розвиток мовлення за віршем О.Василенко (с. 143). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання
|
||||
107-П
|
Письмо великої букви ї.
Формування аудіативних умінь за змістом загадки Г.Чубач. Аналітико-синтетичні
вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
108-Ч
|
Вивчення букви Я та
її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 144). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Я
|
||||
109-П
|
Письмо елементів рядкової букви я
під лічбу. Письмо рядкової букви я. Формування
аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Зіставлення звукової схеми слова з
назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з
друкованого тексту
|
||||
110-Ч
|
Закріплення букви Я.
Розвиток мовлення за віршем В.Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного
читання
|
||||
111-П
|
Письмо елементів великої букви Я
під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк.
Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого
тексту
|
||||
112-Ч
|
Вивчення букви /Ота її звукових значень
[йу], [у] після м’якого приголосного. Формування аудіативних умінь за текстом
А.Григорука (с. 148). Звуко- буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види
роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування
вмінь читати слова з буквою Ю.
Розвиток мовлення за змістом тексту за Я.Гояном
|
||||
113-П
|
Письмо елементів рядкової букви Ю
під лічбу. Письмо рядкової букви ю. Формування
аудіативних умінь за віршем Н.Забіли (с. 33). Зіставлення звукової схеми
слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту
|
||||
114-Ч
|
Закріплення букви Ю.
Розвиток мовлення за віршем В.Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного
читання. Розвиток мовлення за текстом В.Сухомлинського «Усі книжечки хороші»
(с. 151)
|
||||
115-П
|
Письмо елементів великої букви Ю
під лічбу. Письмо великої букви Ю. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки Л.Біленької. Аналітико- синтетичні
вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
116-Ч
|
Вивчення букви Є та
її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Формування
аудіативних умінь за змістом тексту за І.Сенченком (с. 152). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів,
які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є.
Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка
|
||||
117-П
|
Письмо елементів рядкової букви є
під лічбу. Письмо рядкової букви є.
Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Зіставлення
звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
118
|
Робота з дитячою книжкою.
Ти — чесний. Ти — чесна. Вчинки, за якими можна назвати персонажа твору і
людину в житті чесною чи нечесною. Навчати учнів оцінювати вчинки персонажів
твору; розкрити зміст поняття «чесний»; формувати вміння робити висновки з
прочитаного
|
||||
119-Ч
|
Закріплення букви Є.
Розвиток мовлення за текстом Л.Муур (154—155). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання
|
||||
120-П
|
Письмо елементів великої букви Є
під лічбу. Письмо великої букви Є. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Аналітико- синтетичні вправи.
Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
121-Ч
|
Закріплення звуків [ц] [ц’], вивчення
букви Ц. Формування
аудіативних умінь за змістом вірша В.Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які
намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н.Бічуї (с. 157).
Диференційований підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц
|
||||
122-П
|
Письмо елементів рядкової букви ц
під лічбу. Письмо рядкової букви ц. Формування
аудіативних умінь за віршем І.Мацко. Мовні ііри. Словниковий диктант.
Списування з друкованого тексту
|
||||
123-Ч
|
Закріплення букви Ц.
Розвиток мовлення за текстом Г.Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований
підхід у формуванні вмінь читати (с. 158)
|
||||
124-П
|
Письмо елементів великої букви Ц
під лічбу. Письмо великої букви Ц. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки М.Владзимірського. Мовні ігри.
Списування з друкованого тексту (с. 79)
|
||||
125-Ч
|
Вивчення букви Щта
її звукових значень [шч]. Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка
(с. 160). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі
словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь
читати слова з буквою Щ. Розвиток
мовлення за текстом Г.Тютюнника
|
||||
126-П
|
Письмо елементів рядкової букви щ
під лічбу. Письмо рядкової букви щ. Формування
аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Зіставлення звукової схеми слова
з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування
з друкованого тексту
|
||||
127-Ч
|
Закріплення букви Щ.
Розвиток мовлення за віршем Л.Вознюк (с. 62). Диференційований підхід у
формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання
|
||||
128-П
|
Письмо елементів великої букви Щ
під лічбу. Письмо великої букви Щ. Формування
аудіативних умінь за змістом загадки Л.Біленької. Аналітико- синтетичні
вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
129-Ч
|
Закріплення звука [ф], вивчення букви Ф.
Формування аудіативних умінь за текстом Е.Майнардус (с. 164). Звуко-буквені
зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою
Ф
|
||||
130-П
|
Письмо елементів ряокової букви ф
під лічбу. Письмо рядкової букви ф. Формування
аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Мовні ігри. Словниковий
диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
131
|
Робота з дитячою
книжкою. Ти — синочок. Ти — донечка. Що ще
розповідає книжка про тебе, про твоє життя. Розширювати уявлення дітей про
теми, які розкриваються в книжках; навчати сприймати узагальнений зміст:
розповідається про тебе, твоїх друзів, багатьох дівчаток і хлоп’яток;
розширювати уявлення про книжки: веселі, сумні; навчати зіставляти їх настрій
з настроєм персонажів, їхніми вчинками; виховувати уважність до своєї родини,
розуміти й цінувати батьківську турботу
|
||||
132-Ч
|
Закріплення букви Ф.
Формування вмінь читати слова із буквою Ф. Аналітико-синтетичні види роботи.
Мовні ігри (с. 166—167)
|
||||
133-П
|
Письмо елементів великої букви Ф
під лічбу. Письмо великої букви Ф. Формування аудіативних умінь за віршем
Л.Біленькбї. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
|
||||
134-Ч
|
Практичне ознайомлення зі звуком [дж],
буквосполученням, яке його позначає. Формування аудіативних умінь за змістом
тексту за Ю.Ярмишем (с. 168). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні
види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку.
Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж
|
||||
135-П
|
Письмо слів із буквосполученням дж.
Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних
умінь за віршем Л.Вознюк
|
||||
136-Ч
|
Практичне ознайомлення зі звуком [дз],
буквосполученням, яке його позначає. Формування аудіативних умінь за змістом
вірша Г.Бойка (с. 170). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види
роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування
вмінь читати слова з буквосполученням дз
|
||||
137-П
|
Письмо слів із буквосполученням дз.
Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних
умінь за віршем Л.Вознюк
|
||||
138-Ч
|
Апостроф. Формування умінь читати слова
з апострофом. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами
предметів, які намальовані у віночку (с. 172—173)
|
||||
139-П
|
Письмо слів з апострофом. Списування з
друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк
|
||||
ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД
|
|||||
140-Ч
|
Читаємо ,запом`ятовуэмо.Формування
уміння правильно читати і розуміти значення слів ,речень
|
||||
141-П
|
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуи.
Приголосні звуки: тверді і м`які. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Наголос
|
||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий