Календарне планування

           Календарне планування з математики 1 клас

Тема  уроку
Дата

1
Розміщення предметів у просторі. Лічба предметів. Об’єднання предметів у групи за спільними ознаками.


2
Кількість елементів множини. Число і цифра 0.Порядкова лічба. Лічба по колу. Ознаки предметів, пов’язані з поняттям величини. Взаємне розміщення предметів.


3
Число і цифра 1. Поняття «один», «багато».Геометричні фігури: точка, прямі і криві лінії. Замкнені і незамкнені лінії. Розпізнавання множин предметів за кольором; за розміром.


4
Число і цифра 2. Взаємне розміщення предметів у просторі (зліва, справа, посередині, близько, далеко). Розрізнення предметів за матеріалом, призначенням, кольором, довжиною. Геометричні фігури: промінь, кут. Розпізнавання ліній (прямі і криві лінії, замкнені і незамкнені лінії).


5
Відрізок. Ламана. Взаємне розміщення предметів. Поняття «довжина» (мірка).
Число і цифра 3. Числа: наступне і попереднє. Множини. Розпізнавання множин предметів за кольором, формою, розмірами.


6
Трикутник та його елементи. Порівняння відрізків за довжиною.
Склад числа 3. Об’єднання предметів у групи за спільною ознакою.


7
Порівняння груп предметів (множин) за кількістю їх
елементів. Знаки порівняння: «>», «<», «=».
Додавання і віднімання.  Знаки дій додавання і віднімання: «+», «–».



8
Ознаки предметів, пов’язані з поняттям величини (високий, низький; широкий, вузький; великий, малий; довгий, короткий; тонкий, товстий).Число і цифра 4.


9
Склад числа 4Чотирикутник та його елементи. Додавання та віднімання у межах 4.


10
Число і цифра 5.Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник та його елементи. Склад числа 5. Додавання та віднімання у межах 5 на основі складу чисел.


11
Число і цифра 6. Склад числа 6. Додавання та віднімання у межах 6 на основі складу чисел. Шестикутник та його елементи. Числовий промінь.


12
Додавання та віднімання чисел у межах 6 на основі складу чисел і за допомогою числового променя.


13
Число і цифра 7. Порівняння предметних множин за кількістю елементів. Додавання чисел у межах 7 за допомогою числового променя та на основі складу чисел.
Склад числа 7.


14
Перетин прямих. Позначення точок і відрізків буквами. Порівняння довжин відрізків.Число і цифра 8. Склад числа 8. Додавання чисел за допомогою числового променя.Склад числа 8. Додавання та віднімання на основі складу чисел.


15
Число і цифра 9. Рівність. Нерівність.
Склад числа 9. Порівняння, додавання і віднімання чисел у межах 9.


16
Многокутники та їх види. Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Додавання та віднімання на основі складу чисел. Число і цифра 0. Цифри.


17
Одноцифрові числа. Порівняння чисел.
Додавання і віднімання нуля. Віднімання рівних чисел. Круг.Число 10. Натуральні числа.


18
Склад числа 10. Порівняння чисел у межах 10.Одиниця вимірювання довжини — сантиметр.Вимірювання довжин відрізків.


19
Компоненти дії додавання. Читання рівностей, що містять дію додавання.
Складання прикладів на додавання за малюнками.


20
Складання прикладів на віднімання із прикладів на додавання. Знаходження невідомого доданка.
Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Кругові приклади.


21
Поняття «задача». Структурні компоненти задачі. Задачі на знаходження суми.
Задачі на знаходження різниці. Задачі, що містять поняття «стільки ж». Знаходження невідомого доданка.


22
Таблиці додавання і віднімання числа 1.
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.


23
Таблиці додавання і віднімання числа 2.
Складання числових рівностей та нерівностей. Порівняння числа та значення числового виразу.


24
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Розпізнавання геометричних фігур


25
Таблиці додавання і віднімання числа 3.
 Задачі на знаходження невідомого доданка.


26
Знаходження невідомого зменшуваного, невідомого від’ємника. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 3. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Побудова відрізка заданої довжини.


27
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження різниці двох чисел.




28
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника. Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізка заданої довжини. Вимірювання сторін многокутників. Побудова геометричних фігур за зразком.


29
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини.Різницеве порівняння чисел.


30
Перевір свої знання.


31
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Різницеве порівняння чисел. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання.


32
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на різницеве порівняння чисел. Побудова відрізків заданої довжини.


33
Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Побудова многокутників за зразком.


34
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження невідомого доданка.Закріплення вивчених табличних випадків додавання та віднімання. Задачі на знаходження суми трьох доданків. Розпізнавання геометричних фігур.


35
Таблиці додавання і віднімання чисел 8 і 9. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Побудова відрізків заданої довжини.Істинні та хибні висловлювання. Розпізнавання відрізків і променів


36
Одиниця вимірювання місткості — 1 літр. Задачі на різницеве порівняння чисел. Взаємозв’язок додавання і віднімання.
Одиниця вимірювання маси — кілограм. Зважування і відважування предметів. Задачі на знаходження різниці двох чисел.


37
Закріплення прийомів додавання і віднімання числа частинами. Переставний закон додавання.
Складання рівностей та нерівностей.


38
Переставний закон додавання. Істинні та хибні висловлювання.
Перевір свої знання.


39
Усна і письмова нумерація чисел 11—20. Порівняння чисел у межах 20.


40
Усна і письмова нумерація чисел 11—20. Повторення табличних випадків додавання і віднімання у межах 10.
1 дм — одиниця вимірювання довжини. Вимірювання довжин відрізків. Запис та порівняння результатів вимірювання довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.


41
Двоцифрові числа.
Розряд десятків. Розряд одиниць. Співвідношення між сантиметрами і дециметрами. Запис результатів вимірювання довжин відрізків. Порівняння довжин відрізків за результатами їх вимірювання.
Просторові фігури: куб, куля, циліндр. Повтореннятабличних випадків додавання і віднімання у межах 10


42
Розпізнавання геометричних фігур. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.Розрядна будова числа. Задачі на знаходження різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.


43
Числовий вираз та його значення.
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.
Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Залежність різниці від зміни зменшуваного при сталому від’ємнику. Задачі на знаходження суми і різниці двох чисел.


44
Додавання і віднімання у межах 20 на основі розрядного складу чисел. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового та віднімання одноцифрового числа від двоцифрового у межах 20. Задачі з двома запитаннями.


45
Додавання і віднімання чисел у межах 20. Пряма і обернена задачі. Додавання і віднімання чисел у межах 20. Задачі на різницеве порівняння.


46
Знаходження невідомих компонентів дій
додавання і віднімання. Задачі на знаходження невідомого від’ємника, невідомого зменшуваного. Розпізнавання плоских та просторових геометричних фігур.


47
Перевір свої знання.


48
Лічильна одиниця — десяток, її утворення. Назви та послідовність чисел від 20 до 40.


49
Утворення чисел п’ятого десятка. Читання й запис чисел від 1 до 100.


50
Читання й запис чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100.


51
Додавання і віднімання розрядних чисел. Задачі на знаходження невідомого доданка.


52
Одноцифрові та двоцифрові числа. Розрядний принцип будови числа. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Нумераційна таблиця. Прямі й обернені задачі.


53
Порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків. Задачі з двома запитаннями.Читання й запис чисел у межах 100. Додавання і віднімання числа 1 у межах 100.


54
Одиниця вимірювання довжини — 1 метр. Вимірювання довжин відрізків.


55
Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків. Порівняння чисел у межах 100. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у прямій і непрямій формі. Співвідношення між одиницями довжини.


56
Додавання і віднімання числа 1 у межах 100. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка


57
Круглі числа. Додавання і віднімання круглих чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. . Побудова відрізка заданої довжини.


58
Додавання і віднімання у межах 100 на основі десяткового складу чисел. Одиниці вартості — копійка, гривня. Співвідношення між одиницями вартості. Задачі, що містять вивчені величини.



59
Розрядний склад числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.


60
Позиційний принцип будови числа. Додавання і віднімання у межах 100 на основі нумерації. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Розпізнавання геометричних фігур


61
Додавання розрядного числа до двоцифрового. Задачі з двома запитаннями.


62
Віднімання розрядного числа від двоцифрового. Розв’язування простих задач різних видів.Порівняння виразу і числа. Ознайомлення зі складеною задачею.


63
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Порівняння числа та числового виразу, двох числових виразів.


64
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. Задачі на знаходження невідомого доданка, від’ємника.
Одиниці вимірювання часу — година, хвилина.


65
Одиниці вимірювання часу — година, хвилина, доба, тиждень. Співвідношення між одиницями часу. Порівняння іменованих чисел.
Визначення часу за годинником.


66
Порозрядне додавання дво
цифрових чисел. Порівняння числа та числового виразу, двох числових виразів. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.


67
Порозрядне віднімання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Побудова відрізка заданої довжини.Додавання і віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Задачі на знаходження суми трьох чисел.


68
Перевір свої знання.


69
Повторення


70
Підсумковий урок





Календарне планування з навчання грамоти 1 клас

238 годин (7год. на тиждень)

ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД (14 год)

уроку
Дата
проведення
Тема уроку
Примітка

1-Ч

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я — школяр». Формування аудіативних умінь за текстом В.Шкляра «До школи» (с. 4—5). Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова, речення Практичне ознайомлення з немовними звуками. Підпис серії сюжетних малюнків. Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення складу, слова, речення


2-П

Розвиток зв’язного мовлення на тему «Я — школяр». Правила користування письмовим приладдям. Ознайомлення із сіткою зошита з друкованою основою. Письмо коротких прямих, із заокругленням вправо, довгих із переходом через нижню рядкову Письмо короткої із заокругленням внизу вправо, вверху вліво, довгої з переходом через верхню рядкову


3

Робота з дитячою книжкою. Не одяг красить людину, а добрі справи.
У книжках розповідається про хлопчиків і дівчаток. Формувати в учнів уявлення про теми, які розкриваються в дитячих книжках; навчати зіставляти зміст оповідання й малюнка до нього, міркувати над заголовком; виховувати взаємну повагу між хлопчиками та дівчатками


БУКВАРНИЙ ПЕРІОД

4-Ч

Закріплення звука [а], вивчення букви А. Формування аудіативних умінь за текстом Н.Сняданко (с. 38). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 39)


5-п

Письмо елементів букви А під лічбу. Письмо рядкової букви а. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л.Голоти. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів Письмо елементів великої букви А. Письмо великої букви А.


6-Ч

Закріплення звука [у], вивчення букви У. Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 42). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 43)


7-П

Письмо елементів рядкової букви з». Письмо рядкової букви у. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем із словами-назвами намальованих предметів Письмо елементів великої букви У. Письмо великої букви У.


8-Ч

Закріплення звука [о], вивчення букви 0. Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка (с. 46). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 47). Мовні ігри (анаграми на с. 47)


9-П

Письмо рядкової букви о. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту Письмо великої букви 0


10-Ч

Закріплення звука [и], вивчення букви И. Формування аудіативних умінь за текстом Е.Шима (с. 50). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 51). Багатозначність слова


11-П

Письмо рядкової букви и. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту


12-Ч

Закріплення звуків [м], [м’], вивчення букви М. Формування аудіативних умінь за віршем Р.Скиби (с. 54). Звуко-буквені, зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 55). Мовні ігри (анаграми, с. 55)


13-П

Письмо елементів рядкової букви м. Письмо рядкової букви м. Формування аудіативних умінь за віршем І.Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


14-Ч

Закріплення букви М. Розвиток мовлення за текстом Г.Малик «Казка про кошеня» (с. 57). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Складання речень за запропонованими схемами. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 57)


15-П

Письмо елементів великої букви М. Письмо великої букви м. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту


16-Ч

Закріплення звука [і], вивчення букви І. Формування аудіативних умінь за текстом ЛЛапіної (с. 58). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 59.) Спостереження за інтонацією розповідних, питальних, спонукальних, а також окличних речень


17-П

Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за віршем С.Кузьменко. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту Письмо великої букви І.


18-Ч

Закріплення звуків [н] [н’], вивчення букви Н. Формування аудіативних умінь за текстом В.Сухомлинського (с. 62). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 62—63)


19

Робота з дитячою книжкою. Велика і радісна подія у твоєму житті, житті сім’ї: ти — першокласник, ти — першокласниця. Що розповідає книжка? Книжка може бути написана віршами. Розширювати уявлення дітей про теми, які розкриваються в книжках для дітей; формувати в учнів уявлення про написання книжок віршами і не тільки...; про художні, навчальні, довідкові книжки


20-П

Письмо елементів рядкової букви н. Письмо рядкової букви н. Формування аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту


21-Ч

Закріплення букви Н. Розвиток мовлення за текстом Н.Тарасенко (с. 65). Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 65). Велика буква в іменах людей


22-П

Письмо елементів великої букви під лічбу. Письмо великої букви Н. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту


23-Ч

Закріплення звука [в], вивчення букви В. Формування аудіативних умінь за текстом Н.Малетич (с. 66). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 67)


24-П

Письмо елементів рядкової букви в під лічбу. Письмо рядкової букви в. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


25-Ч

Закріплення букви В. Розвиток мовлення за віршем М.Стельмаха (с. 69). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 68—69)


26-П

Письмо елементів великої букви В під лічбу. Письмо великої букви В. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту


27-Ч

Закріплення звуків [л] [л’], вивчення букви Л. Формування аудіативних умінь за текстом Л.Уляницької (с. 70). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 71). Поняття «один», «багато»


28-П

Письмо елементів рядкової букви л. Письмо рядкової букви л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні іфи. Списування з друкованого тексту
-

29-Ч

Закріплення букви Л. Розвиток мовлення за текстом Л.Уляницької «Ланцюжок добра» (с. 73). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (с. 72). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 73)


30-П

Письмо елементів великої букви Л під лічбу. Письмо великої букви Л. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту


11-Ч

Закріплення звуків [с] [с’], вивчення букви С. Формування аудіативних умінь за віршем В.Вітька (с. 74). Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 75)


32-П

Письмо рядкової букви с. Формування аудіативних умінь за змістом вірша І.Мацко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


33-Ч

Закріплення букви С. Розвиток мовлення за текстом Ю.Ярмиша «Слонятко, яке любило танцювати» (с. 77). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (анаграми, с. 77). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 77)


34-П

Письмо великої букви С. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Н.Гуркіної. Складовий аналіз слів. Списування з друкованого тексту


35

Робота з дитячою книжкою. Ти — онучок. Ти — онучка. Що розкаже книжка про тебе і твою родину. Що найцінніше у твоєму ставленні до дідуся і бабусі? Розширити уявлення в учнів про тематику дитячих книжок; навчати дітей сприймати твір (оповідання) на слух; давати оцінку вчинкам персонажів; розуміти основну думку; виховувати в дітей прагнення поважати, виявляти турботу про старших, бути вдячними дідусям і бабусям за їхню турботу


36-Ч

Закріплення звука [К], вивчення букви К. Формування аудіативних умінь за текстом В.Поліщука (с. 78). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які нмальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 71)


37-П

Письмо елементів рядкової букви к під лічбу. Письмо рядкової букви к. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


38-Ч

Закріплення букви К. Розвиток мовлення за текстом В.Сенцовського (с. 81). Підпис сюжетних малюнків (с. 80). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 81)

39-П

Письмо елементів великої букви К під лічбу. Письмо великої букви К. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Зіставлен­ня звукових схем зі словами-назвами. Списування з друкованого тексту. Аналітико-синтетичні види роботи із словами-назвами предметів, які на­мальовані у віночку

40-Ч

Закріплення звука [п], вивчення букви П. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Біленької (с. 82). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-син­тетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 83)

41-П

Письмо елементів рядкової букви п під лічбу. Письмо рядкової букви л. Формування аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Звуко-скла- довий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту

42-Ч

Закріплення букви П. Розвиток мовлення за текстом Н.Тарасенко «На пасіці взимку» (с. 85). Мовні ігри (с. 84). Диференційований підхід у фор­муванні вмінь читати (с. 85)

43-П

Письмо великої букви П. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.ВознЮк. Зіставлення звукових схем зі словами — назвами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту

44-Ч

Закріплення звуків [р] [р’], вивчення букви Р. Формування аудіативних умінь за текстом Б.Чайковського (с. 86). Звуко-буквені зіставлення. Аналі­тико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальо­вані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 87)

45-П

Письмо елементів рядкової букви р. Письмо рядкової букви р. Формування аудіативних умінь за змістом народної пісеньки. Робота над реченням. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту

46-Ч

Закріплення букви Р. Розвиток мовлення за текстом П.Костюченка (с. 89). Звуко-буквені аналізи слів. Мовні ігри (анаграми, с. 88). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 89). Закріплення правопису великої букви в іменах людей

47-П

Письмо елементів великої букви Р. Письмо великої букви Р. Формування ау­діативних умінь за змістом загадки Д.Вітюка. Списування з друкованого тексту





48-Ч

Закріплення звуків [т] [т’], вивчення букви Т. Формування аудіативних умінь за текстом С.Мацюцького (с. 90). Звуко-буквені зіставлення. Ана- літико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які на­мальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом О.Копиленка (с. 91). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 91)

49-П

Письмо елементів рядкової букви лі. Письмо рядкової букви лі. Форму­вання аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту

50

Робота з дитячою книжкою. Ти — братик. Ти — сестричка. Читаємо книжки, журнали, газети. Узагальнити уявлення першокласників про тематику книжок, про джерела інформації; ознайомити з особливостями розкриття теми про життя дітей у книжках, зокрема про ставлення до старших (менших) братиків і сестричок; розширити уявлення дітей про джерела інформації, про журнали, газети



51-Ч

Закріплення букви Т. Розвиток мовлення за змістом народної казки. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 93)


52-П

Письмо елементів великої букви Т. Письмо великої букви Т. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Списування з друкованого тексту


53-Ч

Закріплення звука [е], вивчення букви Е. Формування аудіативних умінь за змістом карпатської легенди (с. 94). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 95)


54-П

Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Формування аудіативних умінь за віршем Д.Гордійко. Звуко-складовий аналіз слів. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


55-Ч

Закріплення букви Е. Розвиток мовлення за текстом М.Познанської «У метро» (с. 97). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати


56-П

Письмо елементів великої букви Е під лічбу. Письмо великої букви Е. Формування аудіативних умінь на змісті загадки. Списування з друкованого тексту


57-Ч

Закріплення звуків [д] [д’], вивчення букви Д. Формування аудіативних умінь за текстом М.Козоріса (с. 98). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом М.Солтис (с. 99). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 99). Відповіді на питання хто?, де?, коли?як?


58-П

Письмо елементів рядкової букви д. Письмо рядкової букви д. Формування аудіативних умінь за віршем А.Камінчука. Складання речення за схемою. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту


59-Ч

Закріплення букви Д. Розвиток мовлення за текстом А.М’ястківського «Молода сливка» (с. 100—101). Підпис сюжетних малюнків. Диферен­ційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 101)


60-П

Письмо елементів великої букви Д Письмо великої букви Д Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Списування з друкованого тексту


61-Ч

Закріплення звуків [з] [з’], вивчення букви 3. Формування аудіативних умінь за текстом М.Павленко (с. 102). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом А.Мілна «Пісенька Вінні-Пуха». Омоніми (без уживання термінів). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 103)


62-П

Письмо елементів рядкової букви з під лічбу. Письмо рядкової букв 3. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


63-Ч

Закріплення букви 3. Розвиток мовлення за віршем В.Камінчук (с. 105). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 104—105). Добір заголовка до тексту (с. 104)


64-П

Письмо елементів великої букви 3 під лічбу. Письмо великої букви 3. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


65

Робота з дитячою книжкою. Ти — друг. Ти — подруга. Розкриття теми «дружба» в художніх творах. Формувати уявлення учнів про різноманітність тематики художніх творів, про ті теми, які близькі і зрозумілі дитині; навчати учнів міркувати, для чого потрібно читати твори про дружбу і друзів, як дружити, яким має бути друг; розвивати в першокласників уміння сприймати твір на слух, давати оцінку вчинкам персонажів твору


66-Ч

Вивчення букви ь. Формування аудіативних умінь. Розвиток мовлення за текстом Н.Сало (с. 106). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 107). Підпис сюжетних малюнків (с. 106)


67-П

Письмо букви ь. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 83). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


68-Ч

Вивчення букви ь. Закріплення вивчених букв. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати


69_П

Письмо букви ь. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


70-Ч

Закріплення звука [б], вивчення букви Б. Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 108). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 103)


71-П

Письмо рядкової букви б під лічбу. Письмо рядкової букв б. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


72-Ч

Закріплення букви Б. Розвиток мовлення за текстом П.Короля «Снігова баба і зайчик» (с. 111). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 110—111). Мовні ігри (анаграми)


73-П

Письмо великої букви Б під лічбу. Письмо великої букви Б. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


74-Ч

Закріплення звука [г], вивчення букви Г. Формування аудіативних умінь за текстом З.Мензатюк (с. 112). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 113)


75-П

Письмо рядкової букви г під лічбу. Письмо рядкової букв г. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


76-Ч

Закріплення букви Г. Розвиток мовлення за текстом І.Роздобудько (с. 115). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 114—115). Мовні ігри


77-П

Письмо великої букви Г під лічбу. Формування аудіативних умінь за зміс­том скоромовки. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


78-Ч

Закріплення звука [ґ], вивчення букви Ґ. Формування аудіативних умінь за текстом Дзвінкої Матіяш (с. 116). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 117). Розвиток мовлення за змістом вірша Л.Вознюк


79-П

Письмо елементів рядкової букви ґ під лічбу. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


80-Ч

Закріплення букви Ґ Розвиток мовлення за текстом В.Запорожець. Дифе­ренційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 118—119). Мовні ігри


81-П

Письмо елементів великої букви Ґ під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


82

Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро, зло. Ти — добрий. Ти — добра. Вчинки характеризують людину. Вчинки персонажів твору розкривають його особливості. Розширити уявлення учнів про теми художніх творів; навчати визначати в художньому творі вчинки, давати їм оцінку, характеризувати персонажів твору (добрий чи злий); розкрити на прикладі вчинків персонажів твору сутність по­няття «доброта»


83-Ч

Закріплення звука [ч], вивчення букви Ч. Формування аудіативних умінь за текстом З.Мензатюк (с. 120). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 121) Розвиток мовлення за текстом АМ’ястківського. Закріплення правопису великої букви


84-П

Письмо елементів рядкової букви ч під лічбу. Письмо рядкової букв ч. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


85-Ч

Закріплення букви Ч. Розвиток мовлення за текстом М.Павленко «Моя сестричка». Диференційований Підхід у формуванні вмінь читати (с. 122— 123). Мовні ігри.


86-П

Письмо елементів великої букви Чпід лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


87-Ч

Закріплення звука [й], вивчення букви Й Формування аудіативних умінь за віршем В.Марсюка (с. 124). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-син­тетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за текстом Е.Шима «Дрізд і дятел» (с. 124—125)


88-П

Письмо елементів рядкової букви й під лічбу. Письмо рядкової букви н. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


89-Ч

Закріплення букви Й. Розвиток мовлення за текстом О.Погребняк (с. 127). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 126—127). Мовні ігри. Антоніми (без уживання термінів)


90-П

Письмо елементів великої букви Й під лічбу. Письмо великої букви Й. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Л.Вознюк. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


91-Ч

Закріплення звука [х], вивчення букви X. Формування аудіативних умінь за текстом В.Чухліба (с. 128). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 129). Розвиток мовлення за віршем М.Зайця (с. 129)


92-П

Письмо елементів рядкової букви х під лічбу. Письмо рядкової букви X. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Лабовської. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


93-Ч

Закріплення букви X. Розвиток мовлення за змістом ілюстративного ма­теріалу. Мовні ігри (с. 130). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 131)


94-П

Письмо елементів великої букви X під лічбу. Письмо елементів великої букви X під лічбу. Письмо великої букви X. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


95-Ч

Закріплення звука [ж], вивчення букви Ж. Формування аудіативних умінь за текстом А.Мілна (с. 132). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 133)


96-П

Письмо елементів рядкової букви ж під лічбу. Письмо рядкової букви ж. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Звуко-складовий аналіз слів. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


97

Робота з дитячою книжкою. Ти — розумний. Ти — розумна. Розширення рис характеру персонажів твору. Збагачення словника першокласників словами «розумний», «розумна». Читання та розігрування творів, у яких прославляється розум. Розширити уявлення учнів про риси, які властиві людині, персонажам твору; формувати вміння визначати їх за вчинками; розкрити сутність поняття «розумний»; навчати впізнавати прочитаний твір за орієнтирами: заголовок, малюнки


98-Ч

Закріплення букви Ж. Розвиток мовлення за віршем М.Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 134—135). Мовні ігри (анаграми, «Відшукай слово»)


99-П

Письмо елементів великої букви Ж під лічбу. Письмо великої букви Ж. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Біленької. Словниковий дик­тант. Складовий аналіз слова. Мовні іри. Списування з друкованого тексту


100-Ч

Закріплення звука [ш], вивчення букви Ш. Формування аудіативних умінь за віршем Н.Кир’ян (с. 136). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137)


101-П

Письмо елементів рядкової букви ш під лічбу. Письмо рядкової букви ш. Формування аудіативних умінь за віршем Г.Чубач. Зіставлення звукової схеми слова з намальованими предметами. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту


102-Ч

Закріплення букви Ш. Розвиток мовлення за текстом В.Орлова (с. 139). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139)


103-П

Письмо елементів великої букви Ш під лічбу. Письмо великої букви Ш. Формування аудіативних умінь за змістом вірша-добавлянки В.Кравчука. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


104-Ч

Вивчення букви  та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь за віршем О.Палійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 140—141). Розвиток мовлення за текстом В.Сухомлинського (с. 141)


105-П

Письмо рядкової букви і. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 24). Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


106-Ч

Закріплення букви ї. Розвиток мовлення за віршем О.Василенко (с. 143). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання


107-П

Письмо великої букви ї. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Г.Чубач. Аналітико-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


108-Ч

Вивчення букви Я та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк (с. 144). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Я


109-П

Письмо елементів рядкової букви я під лічбу. Письмо рядкової букви я. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк. Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


110-Ч

Закріплення букви Я. Розвиток мовлення за віршем В.Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання


111-П

Письмо елементів великої букви Я під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


112-Ч

Вивчення букви /Ота її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Формування аудіативних умінь за текстом А.Григорука (с. 148). Звуко- буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ю. Розвиток мовлення за змістом тексту за Я.Гояном


113-П

Письмо елементів рядкової букви Ю під лічбу. Письмо рядкової букви ю. Формування аудіативних умінь за віршем Н.Забіли (с. 33). Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


114-Ч

Закріплення букви Ю. Розвиток мовлення за віршем В.Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. Розвиток мовлення за текстом В.Сухомлинського «Усі книжечки хороші» (с. 151)


115-П

Письмо елементів великої букви Ю під лічбу. Письмо великої букви Ю. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Біленької. Аналітико- синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


116-Ч

Вивчення букви Є та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за І.Сенченком (с. 152). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є. Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка


117-П

Письмо елементів рядкової букви є під лічбу. Письмо рядкової бук­ви є. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


118

Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. Вчинки, за якими можна назвати персонажа твору і людину в житті чесною чи нечесною. Навчати учнів оцінювати вчинки персонажів твору; розкрити зміст поняття «чесний»; формувати вміння робити висновки з прочитаного


119-Ч

Закріплення букви Є. Розвиток мовлення за текстом Л.Муур (154—155). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання


120-П

Письмо елементів великої букви Є під лічбу. Письмо великої букви Є. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. Аналітико- синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


121-Ч

Закріплення звуків [ц] [ц’], вивчення букви Ц. Формування аудіативних умінь за змістом вірша В.Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н.Бічуї (с. 157). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц


122-П

Письмо елементів рядкової букви ц під лічбу. Письмо рядкової букви ц. Формування аудіативних умінь за віршем І.Мацко. Мовні ііри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


123-Ч

Закріплення букви Ц. Розвиток мовлення за текстом Г.Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158)


124-П

Письмо елементів великої букви Ц під лічбу. Письмо великої букви Ц. Формування аудіативних умінь за змістом загадки М.Владзимірського. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту (с. 79)


125-Ч

Вивчення букви Щта її звукових значень [шч]. Формування аудіативних умінь за віршем В.Крищенка (с. 160). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Щ. Розвиток мовлення за текстом Г.Тютюнника


126-П

Письмо елементів рядкової букви щ під лічбу. Письмо рядкової букви щ. Формування аудіативних умінь за віршем Ж.Вовк-Черемуш. Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


127-Ч

Закріплення букви Щ. Розвиток мовлення за віршем Л.Вознюк (с. 62). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання


128-П

Письмо елементів великої букви Щ під лічбу. Письмо великої букви Щ. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Біленької. Аналітико- синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


129-Ч

Закріплення звука [ф], вивчення букви Ф. Формування аудіативних умінь за текстом Е.Майнардус (с. 164). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ф


130-П

Письмо елементів ряокової букви ф під лічбу. Письмо рядкової букви ф. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж.Вовк-Черемуш. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


131

Робота з дитячою книжкою. Ти — синочок. Ти — донечка. Що ще розповідає книжка про тебе, про твоє життя. Розширювати уявлення дітей про теми, які розкриваються в книжках; навчати сприймати узагальнений зміст: розповідається про тебе, твоїх друзів, багатьох дівчаток і хлоп’яток; розширювати уявлення про книжки: веселі, сумні; навчати зіставляти їх настрій з настроєм персонажів, їхніми вчинками; виховувати уважність до своєї родини, розуміти й цінувати батьківську турботу


132-Ч

Закріплення букви Ф. Формування вмінь читати слова із буквою Ф. Аналітико-синтетичні види роботи. Мовні ігри (с. 166—167)


133-П

Письмо елементів великої букви Ф під лічбу. Письмо великої букви Ф. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Біленькбї. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту


134-Ч

Практичне ознайомлення зі звуком [дж], буквосполученням, яке його позначає. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за Ю.Ярмишем (с. 168). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж


135-П

Письмо слів із буквосполученням дж. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк


136-Ч

Практичне ознайомлення зі звуком [дз], буквосполученням, яке його позначає. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г.Бойка (с. 170). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дз


137-П

Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк


138-Ч

Апостроф. Формування умінь читати слова з апострофом. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку (с. 172—173)


139-П

Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за віршем Л.Вознюк




ПІСЛЯБУКВАРНИЙ ПЕРІОД


140-Ч

Читаємо ,запом`ятовуэмо.Формування уміння правильно читати і розуміти значення слів ,речень


141-П

Абетка. Звуки і букви. Голосні звуи. Приголосні звуки: тверді і м`які. Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Наголос



Комментариев нет:

Отправить комментарий